ycie: kamstwo



Internet jest niewyczerpanym źródłem wiedzy, także jeśli chodzi o ycie: kamstwo. Wieki i stulecia ludzkiej wiedzy o ycie: kamstwo zostały przelane, i nadal są przelewane, do sieci, i właśnie dlatego dostęp do niej jest tak trudny, ponieważ możemy znaleźć miejsca, w których nawigacja może być trudna lub wręcz niewykonalna. Proponujemy, abyś nie rozbił się w morzu danych dotyczących ycie: kamstwo i abyś mógł szybko i sprawnie dotrzeć do wszystkich portów mądrości.

Mając na uwadze ten cel, zrobiliśmy coś, co wykracza poza to, co oczywiste - zebraliśmy najbardziej aktualne i najlepiej wyjaśnione informacje na temat ycie: kamstwo. Ułożyliśmy je również w sposób ułatwiający czytanie, z minimalistycznym i przyjemnym wyglądem, zapewniając najlepsze wrażenia użytkownika i najkrótszy czas ładowania. Ułatwiamy Ci to, abyś musiał się martwić tylko o to, by dowiedzieć się wszystkiego o ycie: kamstwo! Jeśli więc uważasz, że osiągnęliśmy nasz cel i wiesz już wszystko, co chciałeś wiedzieć o ycie: kamstwo, z przyjemnością przyjmiemy Cię z powrotem na te spokojne morza sapientiapl.com, gdy tylko Twój głód wiedzy zostanie ponownie rozbudzony.

Film
Tytu niemiecki ycie: kamstwo
Tytu oryginalny Un héros très discret
Kraj produkcji Francja
Oryginalny jzyk Francuski
Rok wydania 1996
dugo 105 minut
Prt
Dyrektor Jacques Audiard
scenariusz Jacques Audiard, Alain Le Henry , na podstawie powieci Jean-François Deniau
muzyka Alexandre Desplat
aparat fotograficzny Jean-Marc Fabre
skaleczenie Juliette Welfling
zawód

Life: A Lie to drugie dzieo reyserskie francuskiego reysera Jacquesa Audiarda , który jest take wspóautorem scenariusza. Pokazany po raz pierwszy na Festiwalu Filmowym w Cannes w 1996 roku otrzyma gówn nagrod za najlepszy scenariusz. Historia oparta jest na powieci Un héros très discret (1989) Jeana-François Deniau . Opowiada o modym Francuzie, którego wydarzenia II wojny wiatowej pozostawiy niemal bez ladu w prowincjonalnej kawiarni i który po wyzwoleniu pod koniec 1944 roku przeszed do przeszoci jako bojownik ruchu oporu . Historia oszusta, w którego ludzie s zbyt szczliwi, by uwierzy, wykracza poza indywidualny przypadek. Ma na celu postaw szeroko rozpowszechnion w powojennej Francji, zgodnie z któr kady chce by bohaterem, a nie wspópracownikiem w czasie wojny . Audiard: A potem byo to wielkie kamstwo, któremu opara si caa Francja. Naród, który okamuje samego siebie, poniewa prawda nie jest pikna do patrzenia i mówienia. (...) Oprócz prawdziwie bohaterskich aktorów tamtych czasów byli te kamcy i ci, którzy chcieli, aby ich okamano. "

krytyka

Krytyk Les Echos powiedzia, e francuskie kino przez dugi czas nie dawao swoim widzom tak mocnego i niepokojcego filmu. Audiard ma fajny, asertywny ton i oszczdnie wykorzystuje swoje zasoby, które nigdy nie spowalniaj rytmu. Mathieu Kassovitz, oddelegowany przez doskonaych aktorów drugoplanowych, gra niesamowicie spokojnie, a nawet w nieprawdopodobnym naturalnym. Film opowiada o kolosalnej zdolnoci naszego spoeczestwa (tutaj, wtedy, ale ...) do pozwalania sobie na to, co najlepsze, kiedy ci odpowiada, do ukadania historii w cao z czystym sumieniem i do ubóstwiania oszustów, gdy s pewni siebie i wygldaj elegancko. Jean-Michel Frodon wyrazi swoj dezaprobat w Le Monde . Reyser pokazuje swoje umiejtnoci reyserskie, a Kassovitz gra z niekwestionowan skutecznoci. Audiardowi udao si tylko czciowo poradzi sobie z wraliwym materiaem historycznym. Ostatecznie nie jest to film historyczny, ale film o spektaklu, a bohaterowie wielokrotnie wychwalaj niewaciwy wygld. Jeszcze bardziej krpujce jest to, e przekaz ten na poziomie formalnym zosta podwojony za pomoc wizualnych sztuczek i wymarzonych obrazów. Widz powinien sta si wspólnikiem i zmanipulowa go, aby oklaskiwa iluzjonistów. Nikt nie jest zobowizany do uznania tezy za przychyln, e prawda jest niczym innym jak przynt dla naiwnych ludzi.

Life: A Lie zosta po raz pierwszy pokazany w Niemczech na festiwalu filmowym w Hamburgu w 1996 roku, ale nie by czci regularnego programu kinowego. Süddeutsche Zeitung pochwali wspaniay portret zasadzie bardzo niemiaym charta, który jest najbardziej zdumiony jego lekkomylnoci. Podobnie jak w innych udanych opowiada, to pomaga impotent do wadzy czuj i siy. Odrobina magii to tylko cz tego. I to jest dokadnie to, co Audiardowi udao si zrobi w imponujco atwy, niemal samodekapitujcy sposób . Frankfurter Allgemeine Zeitung okreli film jako równie czarujcy, co sarkastycznie gryzcy , którego gówny bohater opanowuje elegancj niepozornego do perfekcji . Krytyk podsumowa: Nikt atwiej traktuje to na powanie ni Francuzi, nie traktujc tego lekko . Krytyk taz stwierdzi, e zarówno komedia, jak i Kassovitz s fantastyczne . Zarzuty Wyzwolenia, e film by zbyt lekki, zwaszcza w czasach rozkwitu rewizjonizmu , zostay odrzucone: jakby film nie by oznak najwikszej suwerennoci i spokoju i nie naleao raczej nie ufa wielkim biesiadnikom i demaskatorom. Recenzent serwisu filmowego by zachwycony: Wiarygodno i sukces filmu zawdzicza nie tylko znakomitej interpretacji Mathieu Kassovitza, który prowadzi film. Jego powcigliwa i jednoczenie dopracowana gra dodaje postaci tak wielkiego uroku, e widz nie moe si powstrzyma od uznania tego antybohatera za sympatycznego .

Indywidualne dowody

  1. a b Roswitha Naddaf: Poddaj si urokowi bohaterów. Nowe filmy francuskie . W: film- dienst, nr 21/1996
  2. Annie Coppermann: Kino i konkurs w Cannes. Un héros très discret . W: Les Echos , 15 maja 1996, s.47
  3. Jean-Michel Frodon: Nieskuteczno i moliwo odrzucenia ciebie Éloge mensonge . W: Le Monde , 17 maja 1996
  4. Peter Buchka: Odrobina magii jest po prostu tego czci . W: Süddeutsche Zeitung , 18 maja 1996, s.14
  5. ^ Hans-Dieter Seidel: Drogi odnieaniu w Minnesocie . W: Frankfurter Allgemeine Zeitung , 17 maja 1996, s.41
  6. Mariam niroumand: Cannes Cannes . W: taz , 17 maja 1996, s.15

linki internetowe

Opiniones de nuestros usuarios

Kris Janik

Język wygląda na stary, ale informacje są wiarygodne i ogólnie wszystko, co napisano o ycie: kamstwo, daje dużo pewności.

Wiktoria Szczepański

Zgadza się. Zawiera niezbędne informacje o ycie: kamstwo.

Joanna Mazurek

To dobry artykuł dotyczący ycie: kamstwo. Podaje niezbędne informacje, bez ekscesów.

Jacek Tomczak

Myślałem, że wiem już wszystko o zmiennej, ale w tym artykule zweryfikowałem, że pewne szczegóły, które uważałem za dobre, nie były tak dobre. Dziękuję za informacje.