The Dark Eye: The Nordland Trilogy



Internet jest niewyczerpanym źródłem wiedzy, także jeśli chodzi o The Dark Eye: The Nordland Trilogy. Wieki i stulecia ludzkiej wiedzy o The Dark Eye: The Nordland Trilogy zostały przelane, i nadal są przelewane, do sieci, i właśnie dlatego dostęp do niej jest tak trudny, ponieważ możemy znaleźć miejsca, w których nawigacja może być trudna lub wręcz niewykonalna. Proponujemy, abyś nie rozbił się w morzu danych dotyczących The Dark Eye: The Nordland Trilogy i abyś mógł szybko i sprawnie dotrzeć do wszystkich portów mądrości.

Mając na uwadze ten cel, zrobiliśmy coś, co wykracza poza to, co oczywiste - zebraliśmy najbardziej aktualne i najlepiej wyjaśnione informacje na temat The Dark Eye: The Nordland Trilogy. Ułożyliśmy je również w sposób ułatwiający czytanie, z minimalistycznym i przyjemnym wyglądem, zapewniając najlepsze wrażenia użytkownika i najkrótszy czas ładowania. Ułatwiamy Ci to, abyś musiał się martwić tylko o to, by dowiedzieć się wszystkiego o The Dark Eye: The Nordland Trilogy! Jeśli więc uważasz, że osiągnęliśmy nasz cel i wiesz już wszystko, co chciałeś wiedzieć o The Dark Eye: The Nordland Trilogy, z przyjemnością przyjmiemy Cię z powrotem na te spokojne morza sapientiapl.com, gdy tylko Twój głód wiedzy zostanie ponownie rozbudzony.

The Black oczami: Nordland Trilogy to seria komputerowych gier role-playing przez niemieckiego gier komputerowych programistów Attic od 1992 do 1996. S to pierwsze gry komputerowe oparte na RPG zachowaniem zasad Das Schwarze Auge (DSA) w wiecie gry Dere "Na kontynencie" Aventuria ".

Przegld

Podbite oko zostao po raz pierwszy przeniesione do komputera wraz z trylogi Nordland autorstwa Attic. Gracz wciela si w dowodzenie grup maksymalnie szeciu bohaterów. System RPG gier komputerowych oparty jest na wczesnej wersji 3. edycji szablonu gry fabularnej Das Schwarze Auge . Grasz w rónych widokach: w miastach i lochach w 3D , w wiatach zewntrznych podróujesz w widoku mapy, a podczas bitew gra przecza si na taktyczny widok z góry 2D ( perspektywa izometryczna ).

W latach 90. gry Attica byy jednymi z nielicznych niemieckich gier komputerowych, które odniosy sukces na rynku midzynarodowym. Tam trylogia bya sprzedawana przez Sir-Tech i US Gold pod nazw Realms of Arkania .

Wszystkie trzy czci trylogii zostay póniej ponownie opublikowane przez TopWare Interactive indywidualnie i jako zbiór pod tytuem The Nordland Trilogy . Gry byy równie czci serii gier Gold Games . W pierwszym numerze by ostrze los i Sternenschweif zawarte w Zotych Gry 2 stwierdzono Shadows over Riva . W 2001 roku wszystkie trzy gry zostay opublikowane razem pod tytuem Nordlandtrilogie des Schwarzen Auges przez firm dtp Entertainment pod nazw Shoebox jako kolekcja. W 2008 roku zosta ponownie wydany przez JoWooD . Wersja JoWooD z 2008 roku bya wielokrotnie krytykowana z powodu rónych niedocigni (brak muzyki CD audio, brak trybu eksperckiego). Jedynie edycja bohatera z padziernika 2011 (poprawiona przez Homegrown Games , wydana przez UIG Entertainment ) zawieraa wszystkie cieki audio CD, czciowo tryb ekspercki i kilka nowych, skoordynowanych bohaterów. Zaczono równie materia bonusowy DSA.

W 2012 roku austriackie studio deweloperskie Crafty Studios ogosio zamiar opracowania szczegóowego remake'u trylogii Nordland w grafice 3D. W 2013 roku ukaza si Die Schicksalsklinge HD .

Ostrze Zagady

Ostrze Zagady
Studio NiemcyNiemcy Attic Fantasy Productions
NiemcyNiemcy
Wydawca NiemcyNiemcy Schmidt Games Sir-Tech U.S. zoto
Stany ZjednoczoneStany Zjednoczone
Organizacja Narodów ZjednoczonychU.N.
Starszy programista Hans-Jürgen Brändle
Guido Henkel
Erstveröffent-
lichung
NiemcyNiemcyKwiecie 1992, czerwiec 1993Organizacja Narodów ZjednoczonychU.N.
Platforma Amiga , DOS
gatunek muzyczny Gra RPG
Przedmiot Podbite oko
Tryb gry Jeden gracz
kontrola Klawiatura , mysz
zalety systemu
warunki wstpne
DOS:

Amiga:

redni 8 × 3,5 dyskietka (Amiga)
5 × 3,5 dyskietka (MS-DOS)
4 × 5,25 dyskietka (MS-DOS)
1 × CD-ROM (MS-DOS) do
pobrania
jzyk Niemiecki angielski
Obecna wersja v3.02 (wersja CD), v3.09 (angielska wersja CD)
Klasyfikacja wiekowa
USK wydany z 12
PEGI zalecane dla osób w wieku 12+

Pierwsza gra komputerowa DSA zostaa wyprodukowana dla DOS i dla Amigi i pojawia si w 1992 roku. Gra zostaa równie zapowiedziana na Atari ST , ale nigdy nie zostaa ukoczona dla tej platformy. Poprawione nowe wydanie na CD-ROM pojawio si w 1994 roku.

akcja

Na zachodnim wybrzeu Aventurii , w regionie wokó Thorwal, orkowie zbieraj si razem. Gracz otrzymuje zadanie odnalezienia legendarnego miecza Grimring ( ostrza losu) wraz z grup poszukiwaczy przygód , aby uniemoliwi plan podboju orków.

W trakcie poszukiwa miecza gracz ma moliwo swobodnej eksploracji caego regionu wokó Thorwal. Moe podejmowa si pobocznych zada, aby ulepszy swój sprzt i postacie, lub po prostu poda za wskazówkami. Podczas wyprawy mona zbada kilka lochów, ale wikszo z nich nie jest wymagana.

Podwyszenie poziomu zachowuje si dokadnie tak, jak w szablonie gry RPG typu pióro i papier . Bardzo pomocny jest szczegóowy system umiejtnoci, na przykad tworzenie muzyki czy kradzie moe wzbogaci grup w tawernie. Czasami moe to równie oznacza, e gracz np. B. aby nada swojej postaci indywidualno, uyj punktów umiejtnoci na umiejtnociach, które rzadko lub w ogóle nie mog by uyte w grze nastawionej wycznie na rozwizania.

Gra ma maksymalny czas gry do momentu inwazji orków na Thorwal. Jest to jednak na tyle due, e tak naprawd nie jest elementem ograniczajcym rozgrywk dla graczy.

Wspótwórcy

(Wybór)

  • Hans-Jürgen Brändle - dyrektor, program
  • Guido Henkel - projektowanie gier, historia
  • Thomas Römer - storyboard, teksty rczne, skad i ukad (podrcznik)
  • Werner Fuchs - producent, teksty manualne, korekta (manual)
  • Ina Kramer - grafika (instrukcja), mapa

Przyjcie

Tester Scorpia z amerykaskiego magazynu o grach komputerowych Computer Gaming World skrytykowa twórców za powicenie zabawy i grywalnoci na rzecz przesadnego realizmu. Twój wniosek by odpowiednio druzgoccy:

Nie polecabym Arkanii adnemu graczowi, ale polecam j projektantom gier jako przykad tego, czego naley unika we wasnych produktach. Miejmy wszyscy nadziej, e w najbliszym czasie nie zobaczymy kolejnego takiego.

Nie polecabym Arkanii adnemu graczowi, ale polecibym j projektantom gier jako przykad tego, czego naley unika we wasnych produktach. Miejmy nadziej, e w najbliszym czasie nie zobaczymy kolejnej takiej gry .

- Scorpia : Computer Gaming World

W wydaniu specjalnym 4 Power Play Die Schicksalsklinge zostaa oceniona na 78% w kategorii 100 najlepszych gier. Ulepszona wersja CD-ROM, wydana dwa lata póniej, uzyskaa 79%.

Nowa edycja

Nowe wydanie w grafice 3D zostao opublikowane przez UIG Entertainment 30 lipca 2013 roku, ale odbiór by w wikszoci negatywny. Gry na PC day 6% na zabaw z gr, GameStar 49%, przy czym tylko zakres, system postaci i przedmioty otrzymay ponad 50%. Eurogamer przyzna 2 na 10 punktów. Wikszo krytyki dotyczya tego, e gra bya niedokoczona w momencie publikacji i staa si grywalna tylko dziki atkom, które zostay szybko opublikowane. Pocieszy kupujcego, przytoczonego nostalgicznymi uczuciami, niedokoczon gr, która z pewnoci wymagaaby miesica lub dwóch dopracowywania, jest wicej ni odwana. "

Ogon gwiazdy

Ogon gwiazdy
Studio NiemcyNiemcy Attic Fantasy Productions
NiemcyNiemcy
Wydawca NiemcyNiemcy Schmidt Games
Erstveröffent-
lichung
Wrzesie 1994
Platforma MS-DOS
gatunek muzyczny Gra RPG
Przedmiot Podbite oko
Tryb gry Jeden gracz
kontrola Klawiatura , mysz
redni Dyskietka 8 × 3,5 ,
2 × CD-ROM do
pobrania
jzyk Niemiecki
Obecna wersja 1.04 (wersja dyskowa), 1.02c (wersja 2-CD)
Klasyfikacja wiekowa
USK wydany z 12
PEGI zalecane dla osób w wieku 12+

Druga gra komputerowa zostaa wyprodukowana wycznie na PC (DOS) i zostaa wydana w 1994 roku. W tej grze poprawiono grafik i efekty dwikowe. W tym samym roku wydano tak zwany pakiet mowy, który zawiera mow na czterech dyskietkach. W 1996 roku na dwóch pytach CD ukazao si nowe wydanie, które zawierao ulepszon grafik i muzyk CD oraz wyjcie gosowe.

akcja

Po zatrzymaniu inwazji orków wokó Thorwal, gracz trafia do Svellttal. Tutaj otrzymuje zadanie przywrócenia sojuszu midzy krasnoludami i elfami poprzez znalezienie kamienia salamandry . Klejnotem interesuj si równie inne osoby. Grupie powierzono równie poszukiwanie legendarnego topora Star Tail.

Koncepcja gry poprzednika Die Schicksalsklinge zostaa przyjta prawie niezmieniona. Na pocztku rozgrywki gracz moe rozwiza spraw karn, po czym gra powraca na znane mu cieki. Jest jednak znacznie mniej lochów, wic wikszo wycieczek przebiega bez przygód.

Wspótwórcy

Nowa edycja

Po wznowieniu pierwszej czci, Die Schicksalsklinge , Star Tail równie zostao wydane przez UIG Entertainment w najnowszej oprawie graficznej iz nowoczeniejszym silnikiem i zostao wydane 30 stycznia 2018 roku. Po krytyce poprawionej wersji The Blade of Fate deweloperzy potrzebowali czterech lat na drug cz.

Cienie nad Riv

Trzecia gra zostaa wyprodukowana na PC (DOS) i ukazaa si w 1996 roku. W tej grze cay wiat zewntrzny zosta zaprojektowany w trzech wymiarach. Grafika zostaa dodatkowo ulepszona. Moesz bezstopniowo porusza si po wiecie 3D, który w przeciwiestwie do poprzednich czci obejmuje tylko miasto i najblisze otoczenie.

akcja

Po wyparciu orków z Svellttal, grupa trafia do pónocnego miasta portowego Riva. Dochodzi do kumulacji dziwnych wydarze: cmentarz jest nawiedzony, kierownictwo miasta zachowuje si dziwnie, a orkowie kwateruj w pobliskiej kopalni. Cige zagroenie atakiem huraganu jest w powietrzu, ale co wicej, wahajca si postawa czarnych futer powoduje niepokój wród mieszkaców miasta. W nastroju, który stopniowo narasta, podejrzewano, e Holberker, mieszana rasa orków, jest w zmowie z wrogiem. W tej napitej sytuacji grupa bohaterów gracza otrzymuje zadanie zbadania i wyjanienia spraw.

Rozgrywka

Na pocztku gry moesz w zwyky sposób przej grup bohaterów z poprzednich czci lub stworzy grup maksymalnie szecioosobow na poziomie 6. Zasady DSA poprzednika pozostay niezmienione.

W przeciwiestwie do dwóch pierwszych tytuów, gracz na stae porusza si w cieniu Rivy w bezstopniowo dostpnym wiecie 3D, który mona teraz wywietli równie w trybie penoekranowym bez pasków menu. Z drugiej strony pominito tryb podróowania. Gracz eksploruje jedynie miasto i okolice metropolii portowej w pónocnej Aventurii. VGA ale -Landscapes wskazuj jak jego poprzednicy tylko architektury i krajobrazów, ale pozosta inaczej nieoywionej. Tylko nakadki pól tekstowych symuluj interakcj ze wiatem gry. W przypadku walk program przecza si równie na znajomy widok izometrycznej szachownicy w trzeciej czci, w którym figurki graczy i stwory przeciwnika na przemian rywalizoway ze sob w trybie turowym. Niektóre przerywniki SVGA s renderowane w celu zilustrowania gównych wydarze i sekcji gry.

W trakcie zabawy gracz odwiedza równie bardziej egzotyczne lokacje i staje w obliczu niecodziennych wydarze. Na przykad elfi wampir sprawia, e podziemia miasta s niebezpieczne. Do najbardziej niezwykych miejsc naley podwodny wiat, a take patyk owadów, do którego musz wej grajce postacie - skurczone do odpowiednich rozmiarów i odrzucone wczeniej ze swoich obiektów.

Oprócz gównego wtku fabularnego istnieje wiele scen pobocznych. Na przykad moesz wama si do dobrze strzeonego zamku w miecie, aby przeprowadzi wasne badania. W pewnego rodzaju symulacji ycia liczba straników zmienia si w zalenoci od pory dnia lub osoby docelowej, której szukasz, moe nie by obecna. Moliwoci zwiedzania okolic miasta obejmuj m.in. kopalnia, która zostaa zamknita z powodu dziwnych wydarze.

Przyjcie

Cie nad Riv zosta oceniony przez pras branow tylko ostronie pozytywnie. Podczas gdy fabua bya chwalona jako niezwykle dobra i ekscytujca oraz szczegóowa, grafika VGA i wyludnione krajobrazy w odniesieniu do konkurentów, takich jak Daggerfall, zostay sklasyfikowane przez wszystkich recenzentów jako przestarzae i nieaktualne.

Wspótwórcy

  • Hans-Jürgen Brändle - wykonanie i realizacja, opowie, program
  • Guido Henkel - projektowanie gier, historia
  • Werner Fuchs - producent

linki internetowe

Indywidualne dowody

  1. Atari Legend przeprowadza wywiady z Guido Henklem . On: atarilegend.com , 5 marca 2006 (angielski).
  2. Heinrich Stiller: Podbite oko lni srebrem (skanowanie artykuu) ASM . Maj 1994. ródo 3 lipca 2011.
  3. Scorpia: Scorpion's View: Sir-Tech's Realms of Arkania . (Skan artykuu) W: Computer Gaming World . Nr 111, padziernik 1993, str. 24-26.
  4. [1] PCGames.de, dostp 24 sierpnia 2013
  5. [2] GameStar.de, dostp 24 sierpnia 2013
  6. [3] eurogamer.de dostp 24 sierpnia 2013
  7. http://www.netzwelt.de/news/98121_2-schwarze-auge-nordlandtrilogie-schicksalsklinge-hd-kurztest.html ( pamitka z 24 sierpnia 2013 w archiwum internetowym archive.today ) netzwelt.de dostp 24 sierpnia 2013
  8. Frank Heukemes: The Black Eye 3 - Shadows over Riva (skanowanie artykuu) Power Play . Luty 1997. ródo 3 lipca 2011.
  9. Jörg Langer: Odgrywanie ról dla profesjonalistów - odtwarzacz PC DSA3: cie nad Riv ( skanowanie artykuów) . Luty 1997. ródo 3 lipca 2011.
  10. Thomas Borovskis: DSA 3 - Shadows over Riva: Black Magic (skanowanie artykuu) Gry na PC . Luty 1997. ródo 3 lipca 2011.
  11. Roland Heddergott: DSA 3 cienie nad Riv . X-zine. Luty 1997. Zarchiwizowane od oryginau w dniu 4 marca 2016 r. ródo 3 lipca 2011 r.

Opiniones de nuestros usuarios

Przemyslaw Kaczor

Byłem zachwycony, że znalazłem ten artykuł na temat _zmienna.

Janusz Rosiński

Artykuł o The Dark Eye: The Nordland Trilogy jest kompletny i dobrze wyjaśniony. Nie dodawałbym ani nie usuwał przecinka.

Paulina Szczepaniak

Wspaniałe odkrycie tego artykułu na The Dark Eye: The Nordland Trilogy i całej stronie. Przechodzi prosto do ulubionych.

Kalina Marek

Musiałem znaleźć coś innego na temat The Dark Eye: The Nordland Trilogy, co nie było typową rzeczą, o której zawsze czyta się w Internecie, i podobał mi się ten artykuł _zmienna.