Plac



Internet jest niewyczerpanym źródłem wiedzy, także jeśli chodzi o Plac. Wieki i stulecia ludzkiej wiedzy o Plac zostały przelane, i nadal są przelewane, do sieci, i właśnie dlatego dostęp do niej jest tak trudny, ponieważ możemy znaleźć miejsca, w których nawigacja może być trudna lub wręcz niewykonalna. Proponujemy, abyś nie rozbił się w morzu danych dotyczących Plac i abyś mógł szybko i sprawnie dotrzeć do wszystkich portów mądrości.

Mając na uwadze ten cel, zrobiliśmy coś, co wykracza poza to, co oczywiste - zebraliśmy najbardziej aktualne i najlepiej wyjaśnione informacje na temat Plac. Ułożyliśmy je również w sposób ułatwiający czytanie, z minimalistycznym i przyjemnym wyglądem, zapewniając najlepsze wrażenia użytkownika i najkrótszy czas ładowania. Ułatwiamy Ci to, abyś musiał się martwić tylko o to, by dowiedzieć się wszystkiego o Plac! Jeśli więc uważasz, że osiągnęliśmy nasz cel i wiesz już wszystko, co chciałeś wiedzieć o Plac, z przyjemnością przyjmiemy Cię z powrotem na te spokojne morza sapientiapl.com, gdy tylko Twój głód wiedzy zostanie ponownie rozbudzony.

Kwadrat lub czworobok jest prosty pasjans gra z francuskiej strony 32 kart lub 52 kart. Zakrywanie si to bardzo podobna gra cierpliwoci z nieco innymi zasadami.

Zasady gry i warianty

Obraz karty w grze: Dwie górne karty maj krzyyk i mona je zakry lub usun.

Podobnie jak wikszo gier w pasjansa, kwadrat jest tali kart dla jednej osoby. Karty do gry, opcjonalnie arkusz Skat z 32 kartami lub prosty arkusz Remika z 52 kartami, s tasowane i umieszczane zakryte jako stos ( szpon ) przed graczem. Cztery górne karty s podnoszone i umieszczane odkryte w ksztacie kwadratu. Jeli pojawi si dwie karty tego samego koloru ( trefl , pik , kier lub karo ), te dwie karty odkada si na bok, a nowe karty z puli ukada si w powstaych lukach. Alternatywnie pary mog zosta pokryte nowymi kartami. Jeli pojawiaj si trzy karty tego samego koloru, tylko dwie s usuwane, trzecia karta pozostaje.

Wariant z zakryciem jest zwykle rozgrywany za pomoc 52 kart. Tutaj karty ukadane s obok siebie, a gdy tylko pojawi si karty tego samego koloru lub tej samej wartoci, takie jak walety lub karty o tej samej wartoci liczbowej, mona je zakry nowymi kartami. Moesz take ukry trzy lub wszystkie cztery karty, jeli pasuj do innych otwartych kart pod wzgldem koloru lub wartoci.

Gra koczy si, gdy przed graczem znajduje si tylko jedna karta kadego koloru i w zwizku z tym nie mona utworzy wicej par. W tym przypadku gra zostaje zatrzymana, a pasjans nie pojawi si. Solitaire otwiera si, gdy pula zostanie cakowicie zuyta, a na kocu wszystkie karty zostan usunite.

dokumentów potwierdzajcych

  1. ^ B c Roberta E. Lembke : Wielki dom i ksiki rodzina gier. Lingen Verlag, Kolonia bez daty; s. 193.
  2. a b c d Irmgard Wolter-Rosendorf: Cierpliwo w sowach i obrazach. Falken-Verlag, 1994; Str. 9. ISBN 3-8068-2003-1 .
  3. a b Erhard Gorys : Ksiga gier. Manfred Pawlak Verlagsgesellschaft, Herrsching o. J.; str. 121.

literatura

  • Irmgard Wolter-Rosendorf: Cierpliwo w sowach i obrazach. Falken-Verlag, 1994; Str. 9. ISBN 3-8068-2003-1
  • Robert E. Lembke : Wielka ksiga domu i rodziny gier. Lingen Verlag, Kolonia bez daty; s. 193.
  • Erhard Gorys : Ksiga gier. Manfred Pawlak Verlagsgesellschaft, Herrsching o. J.; str. 121.

linki internetowe

Commons : The Square  - kolekcja obrazów, filmów i plików audio

Opiniones de nuestros usuarios

Roksana Romanowski

Ten artykuł o zmiennej Plac przykuł moją uwagę. Zastanawia mnie, jak dobrze odmierzone są słowa, to jest jak... eleganckie.

Alex Sienkiewicz

Wreszcie artykuł o Plac, który jest łatwy do przeczytania.

Dawid Kasprzak

Ładny artykuł z _zmienna.