Niemiertelna twarz



Internet jest niewyczerpanym źródłem wiedzy, także jeśli chodzi o Niemiertelna twarz. Wieki i stulecia ludzkiej wiedzy o Niemiertelna twarz zostały przelane, i nadal są przelewane, do sieci, i właśnie dlatego dostęp do niej jest tak trudny, ponieważ możemy znaleźć miejsca, w których nawigacja może być trudna lub wręcz niewykonalna. Proponujemy, abyś nie rozbił się w morzu danych dotyczących Niemiertelna twarz i abyś mógł szybko i sprawnie dotrzeć do wszystkich portów mądrości.

Mając na uwadze ten cel, zrobiliśmy coś, co wykracza poza to, co oczywiste - zebraliśmy najbardziej aktualne i najlepiej wyjaśnione informacje na temat Niemiertelna twarz. Ułożyliśmy je również w sposób ułatwiający czytanie, z minimalistycznym i przyjemnym wyglądem, zapewniając najlepsze wrażenia użytkownika i najkrótszy czas ładowania. Ułatwiamy Ci to, abyś musiał się martwić tylko o to, by dowiedzieć się wszystkiego o Niemiertelna twarz! Jeśli więc uważasz, że osiągnęliśmy nasz cel i wiesz już wszystko, co chciałeś wiedzieć o Niemiertelna twarz, z przyjemnością przyjmiemy Cię z powrotem na te spokojne morza sapientiapl.com, gdy tylko Twój głód wiedzy zostanie ponownie rozbudzony.

Film
Tytu oryginalny Niemiertelna twarz
Kraj produkcji Austria
Oryginalny jzyk Niemiecki
Rok wydania 1947
dugo 82 minuty
Klasyfikacja wiekowa FSK 16
Prt
Dyrektor Géza z Cziffra
scenariusz Géza z Cziffra
produkcja Géza z Cziffra
muzyka Hanns Elin
aparat fotograficzny Berend Lajos Berger
skaleczenie Arnfried Heyne
zawód

The Immortal Face to austriacki film fabularny z 1947 roku Gézy von Cziffry z Marianne Schönauer i OW Fischerem w roli niemieckiego malarza Anselma Feuerbacha w rolach gównych. Film jest oparty na sztuce Cziffry pod tym samym tytuem, której premiera odbya si 16 lutego 1943 roku w Coburgu.

wtek

Wochy, poowa XIX wieku. Anna, zwana Nan, Risi, adna moda Woszka, czeka w karczmie Do gorzkich oliwek. Jej m Tonio Risi wyprowadzi si w noc polubn iz patriotycznym zapaem poda za rekrutami generaa Garibaldiego do wojny, z której nie mia wraca do domu. Zostawi swoj Ann w ciy. Rzym, 1860: Mino kilka lat, a Nana Risi mieszka teraz ze swoim synem, maym Toniem juniorem, z teciow i szwagrem Giuseppe Risi, który nka ich miosnymi intencjami. Nana zajmuje si sprztaniem i ponownie suy w znanej gospodzie. Pewnego wieczoru przyszo wesoo goci, w tym angielski malarz Campbell, niemiecki grawer Julius Allgeyer i jego rodak, mody malarz Anselm Feuerbach. Nana zostaje poproszona o zataczenie tarantelli , a Feuerbach z entuzjazmem zaczyna rysowa mod kobiet. Kiedy Giuseppe zbiera pienidze na wystp Nany, Anselm zostawia swój adres domowy i mówi szwagrowi Nany, e powinien wkrótce wysa j do swojego studia, poniewa ma wobec niej wielkie plany.

Nana postrzega siebie jako przyzwoit, matk i matk, dlatego pocztkowo odmawia. Ale lubi niemieckiego artyst, wic w kocu przyjmuje jego zaproszenie i zasiada jako modelka dla Feuerbacha w jego pracowni. Jego portrety na synnych obrazach Iphigenie i Lucrezia Borgia ukazuj rysy twarzy Nany. Wkrótce wicej ni tego rodzaju zwizek rozwija si midzy nimi, a okolicznoci spoeczne prowadz do dezaprobaty zwizku Feuerbacha z Nan i jego patronami, aby przestali wspiera malarza. Obrazy Feuerbacha nie s ju prezentowane na adnej wystawie, jest wrcz bojkotowany. Kiedy macocha Anselma, Henriette Feuerbach, przyjeda do Rzymu, aby odwiedzi syna, ma w bagau zaproszenie z Akademii Sztuk Piknych w Wiedniu dla Anselma. Tutaj naprawd moe zacz artystycznie. Po rozmowie z matk Anzelma, która widzi, jak romans z Wochem zagraa karierze swojego pasierba, Nana zdaje sobie spraw, e mio Anzelma do sztuki wysokiej zawsze bdzie w yciu najwaniejsza.

Nana wyciga z tej wiedzy tylko jeden wniosek: musi opuci Rzym ze swoim dzieckiem, aby znale nowe szczcie dla siebie i dla siebie i nie moe ju przeszkadza Anzelmowi w kontynuowaniu edukacji artystycznej. Sam Feuerbach pobiera z aktu zgonu, e zmar m Nany, Tonio. Pdzi do niej, ale musi si dowiedzie, e Nana ju wysza z ksiciem Catti. Anzelm czuje si zdradzony i sprzedany przez swoj muz i królow serc i jest bardziej ni zy z powodu rzekomego nielojalnego zachowania Nany. Gboko rozczarowany wyjeda do Wiednia, gdzie Feuerbach powica si teraz cakowicie swojej pracy artystycznej i przyjmuje profesur. Skromne, prywatne szczcie z Nan pozostao tylko piknym, ale ulotnym epizodem, nie znajduje ju szczcia prywatnego w Wiedniu. Kiedy publicznie zaprezentowano jego obraz sufitu Upadek Tytana, Anselm Feuerbach zyska niemierteln saw, nawet jeli nie byo go ju wród ywych. Jego bliski przyjaciel Allgeyer, który wygasza za niego pamitkow mow, wspomina równie o swojej kochance Nanie, której twarz uczynia j niemierteln na portrecie Feuerbacha.

Uwagi produkcyjne

The Immortal Face powsta w Wiedniu latem 1947 roku i mia tam swoj premier 9 padziernika 1947 roku. Niemiecka premiera odbya si 2 wrzenia 1949 roku w Wuppertalu. 30 marca 1980 r. Trzeci program Bayerischer Rundfunk mia niemieck premier telewizyjn.

Carl Hofer przej zarzdzanie produkcj. Fritz Jüptner-Jonstorff zaprojektowa konstrukcje filmowe, Gerdago kostiumy. O dwik zadba Otto Untersalmberger .

krytyka

W leksykonie filmów midzynarodowych jest napisane: Pozornie romantyczna biografia filmowa, która ani nie oddaje sprawiedliwoci osobowoci artysty, ani nie wyjania koloru czasu.

Indywidualne dowody

  1. Niemiertelne oblicze. W: Lexicon of International Films . Serwis filmowy , dostp 1 lipca 2020 .Szablon: LdiF / Maintenance / Access used 

linki internetowe

Opiniones de nuestros usuarios

Alicja Maj

Czasami, gdy szukasz informacji w Internecie o czymś, znajdujesz zbyt długie artykuły, które nalegają na mówienie o rzeczach, które Cię nie interesują. Podobał mi się ten artykuł o zmiennej, ponieważ idzie do rzeczy i mówi dokładnie o tym, czego chcę, bez gubienie się w informacjach Bezużyteczne.

Pawel Bednarek

Podane informacje o zmiennej Niemiertelna twarz są prawdziwe i bardzo przydatne. Dobrze.

Arkadiusz Kowalik

Zgadza się. Zawiera niezbędne informacje o Niemiertelna twarz.

Radek Tomczak

W tym poście o Niemiertelna twarz dowiedziałem się rzeczy, których nie znałem, więc mogę już iść spać.