May duch (gra)



Internet jest niewyczerpanym źródłem wiedzy, także jeśli chodzi o May duch (gra). Wieki i stulecia ludzkiej wiedzy o May duch (gra) zostały przelane, i nadal są przelewane, do sieci, i właśnie dlatego dostęp do niej jest tak trudny, ponieważ możemy znaleźć miejsca, w których nawigacja może być trudna lub wręcz niewykonalna. Proponujemy, abyś nie rozbił się w morzu danych dotyczących May duch (gra) i abyś mógł szybko i sprawnie dotrzeć do wszystkich portów mądrości.

Mając na uwadze ten cel, zrobiliśmy coś, co wykracza poza to, co oczywiste - zebraliśmy najbardziej aktualne i najlepiej wyjaśnione informacje na temat May duch (gra). Ułożyliśmy je również w sposób ułatwiający czytanie, z minimalistycznym i przyjemnym wyglądem, zapewniając najlepsze wrażenia użytkownika i najkrótszy czas ładowania. Ułatwiamy Ci to, abyś musiał się martwić tylko o to, by dowiedzieć się wszystkiego o May duch (gra)! Jeśli więc uważasz, że osiągnęliśmy nasz cel i wiesz już wszystko, co chciałeś wiedzieć o May duch (gra), z przyjemnością przyjmiemy Cię z powrotem na te spokojne morza sapientiapl.com, gdy tylko Twój głód wiedzy zostanie ponownie rozbudzony.

May duch
Dane gry
autor Kai Haferkamp
Wydawnictwo Kosmos ,
Marektoy ,
Laser plus
Rok wydania 2005
Sztuka Dziecinnie proste
Czonkowie druyny Od 2 do 4
Trwanie 15 do 20 minut
Wiek od 5 lat

Nagrody

Gra roku 2005: Gra roku dla dzieci

May duch to gra planszowa dla dzieci autorstwa Kai Haferkamp . Gra zostaa wydana przez Kosmos-Verlag w 2005 roku i w tym samym roku otrzymaa tytu Dziecicej Gry Roku . Pomys oparty jest na ksice dla dzieci o tym samym tytule autorstwa Otfrieda Preußlera . Jedna runda gry symbolizuje czarodziejsk godzin maego ducha na zamku Eulenstein.

Zasady gry s bardzo proste, wymagana jest dobra mieszanka umiejtnoci i pamici. Gra przeznaczona jest dla dwóch do czterech graczy, ale liczba szklanych kulek pozwala równie na piciu graczy.

Umeblowanie

  • 01 duch
  • 01 marmur w pokrywie pudeka
  • 01 czerwony zegar
  • 02 gramofony
  • 13 drzwi z magnesami
  • 13 pytek z obrazkami
  • 40 szklanych kulek

Cel gry

Kady gracz otrzymuje osiem kul armatnich, których musi spróbowa si pozby. Aby to zrobi, musi poprawnie odsoni odpowiednie symbole wywietlane na zegarku. Kto pierwszy pozby si piek, wygrywa.

Rozgrywka

Teraz kolej na graczy. Gracz, którego tura si koczy, przesuwa zegar o jedn godzin do przodu i wywietla si symbol. Musi odsoni ten symbol pod drzwiami, które zakrywaj symbole na boisku, podobnie jak pami . Drzwi s odsonite przez ducha, do którego przyczepiony jest magnes, a take na drzwiach. To sprzyja zrcznoci dziecka. Jeli gracz odkryje prawidowy symbol, moe przesun zegar o jedn godzin do przodu. Trwa to tak dugo, a udao mu si spdzi dwanacie godzin lub le wpisa. Dla kadych drzwi, które gracz otworzy poprawnie, moe teraz umieci jedn z kul armatnich na torze kul, który jest wyposaony we wgbienia i do którego kulki pasuj. Podczas gdy inni gracze odliczaj od dziesiciu do zera, gracz musi spróbowa wbi swoje piki w zagbienia, przechylajc pole. Musi zwróci kulki, które nie zostay zatopione, do swoich zasobów. Teraz zegar ustawia si z powrotem na godzin dwunast bez przesuwania symboli i jest tura nastpnego gracza.

linki internetowe

Opiniones de nuestros usuarios

Radek Rak

Ten wpis o May duch (gra) był właśnie tym, co chciałem znaleźć.

Blazej Markiewicz

Byłem zachwycony, że znalazłem ten artykuł na temat _zmienna.