Lnicy cel



Internet jest niewyczerpanym źródłem wiedzy, także jeśli chodzi o Lnicy cel. Wieki i stulecia ludzkiej wiedzy o Lnicy cel zostały przelane, i nadal są przelewane, do sieci, i właśnie dlatego dostęp do niej jest tak trudny, ponieważ możemy znaleźć miejsca, w których nawigacja może być trudna lub wręcz niewykonalna. Proponujemy, abyś nie rozbił się w morzu danych dotyczących Lnicy cel i abyś mógł szybko i sprawnie dotrzeć do wszystkich portów mądrości.

Mając na uwadze ten cel, zrobiliśmy coś, co wykracza poza to, co oczywiste - zebraliśmy najbardziej aktualne i najlepiej wyjaśnione informacje na temat Lnicy cel. Ułożyliśmy je również w sposób ułatwiający czytanie, z minimalistycznym i przyjemnym wyglądem, zapewniając najlepsze wrażenia użytkownika i najkrótszy czas ładowania. Ułatwiamy Ci to, abyś musiał się martwić tylko o to, by dowiedzieć się wszystkiego o Lnicy cel! Jeśli więc uważasz, że osiągnęliśmy nasz cel i wiesz już wszystko, co chciałeś wiedzieć o Lnicy cel, z przyjemnością przyjmiemy Cię z powrotem na te spokojne morza sapientiapl.com, gdy tylko Twój głód wiedzy zostanie ponownie rozbudzony.

Film
Tytu niemiecki Lnicy cel
Tytu oryginalny Jedna noc mioci
Kraj produkcji Stany Zjednoczone
Oryginalny jzyk jzyk angielski
Rok wydania 1934
dugo 83 minuty
Prt
Dyrektor Victor Schertzinger
scenariusz James Gow
S.K. Lauren
Edmund H. North
produkcja Everett Riskin
Harry Cohn
muzyka Alfred Newman
Victor Schertzinger
Louis Silvers
aparat fotograficzny Joseph Walker
zawód

Lnicy cel (tytu oryginalny: One Night of Love ) to amerykaski film muzyczny z piewaczk operow Grace Moore w roli gównej w reyserii Victora Schertzingera z 1934 roku przez Columbia Pictures . Grace Moore otrzyma o nominacj do Oscara dla najlepszej aktorki Pod 1935 Oscarów , a film otrzyma pi innych nominacji. Pierwsze przedstawienie w Niemczech odbyo si w Bremie 3 maja 1935 roku.

akcja

Moda piosenkarka Mary Barrett wyjawia zdumionym rodzicom, e wyjeda z Nowego Jorku, aby studiowa muzyk i piew w Mediolanie. Ledwie przybya do Mediolanu, Mary spotyka Giulio Monteverdiego, który syszy jej piew i rozpoznaje jej talent. Oboje zgadzaj si na relacj cile zawodow. Wkrótce Mary zwiedza kilka teatrów operowych w prowincji. Po chwili moda kobieta, która jest ju znan gwiazd, mczy si tym, e Giulio zajmuje si caym jej yciem. Podczas gocinnego wystpu w Wiedniu spotykaj Lally, która kilka lat temu bya uczennic Giulia i bezskutecznie próbowaa go uwie. Wszelkiego rodzaju nieporozumienia prowadz Mary do przekonania, e tym razem Lally odniesie wikszy sukces. Przepeniona zazdroci Mary spotyka si z Billem Houstonem, lojalnym konkurentem, i przyjmuje jego propozycj.

Wieczorem dua gala w Wiedeskiej Operze Pastwowej . Maryja jest sensacj i jej genialna interpretacja arii La Barrett z Bizeta Carmen przynosi jej dugo oczekiwane zaangaowanie w Metropolitan Opera . Giulio ostrzega Mari, e nie jest jeszcze gotowa na taki wygld. Walcz, a co gorsza, Bill zrywa zarczyny. W noc premiery w Met as Cho-Cho San z Madame Butterfly Mary jest tak zdenerwowana, e prawie mdleje. Gdy ma zamiar odwoa wystp, odkrywa Giulio i nabiera otuchy. Wieczór okaza si wielkim sukcesem, a pod koniec Maryja znajduje szczcie w ramionach Giulio.

to

Grace Moore bya ju powszechnie znan mark w wiecie operowym. Jednak jej sawa opieraa si bardziej na jej niezwykej urodzie ni na jej sopran, który jest nieco niepewny, zwaszcza w wzlotach. Wraz z pojawieniem si talkie zarczya si w Hollywood . MGM wykorzystao go w dwóch udanych produkcjach w 1930 roku: Jenny Lind o znanym szwedzkim sopranistce i Ksiycu w nowiu , filmowej adaptacji operetki o tym samym tytule autorstwa Sigmunda Romberga u boku tenora Lawrence'a Tibbetta . Jej kontrakt zosta rozwizany do koca roku. Oprócz spadku zainteresowania publicznego operetkami, Moore mia równie powany problem z wag. Wcieka diwa opucia miasto w gniewie i przez nastpne trzy lata znakomicie powrócia do Nowego Jorku, gdzie wystpia w amerykaskiej premierze operetki Die Dubarry Carla Millöckera / Theo Mackebena w 1932 roku .

Harry Cohn , prezes Columbia Pictures , widzia Moore'a na premierze; Kiedy kilka miesicy póniej piosenkarka wystpia gocinnie w Los Angeles, zaproponowa jej kontrakt filmowy z opat 25 000 dolarów za film. W tym czasie Moore nadal prowadzi negocjacje z MGM jako partner Maurice'a Chevaliera w filmowej adaptacji Wesoej wdowy Ernsta Lubitscha . Ostatecznie jednak dwaj aktorzy nie mogli si zgodzi, który z nich powinien zosta ogoszony jako pierwszy w napisach pocztkowych, a rola przypada Jeanette MacDonald . Zamiast tego Moore podpisa kontrakt z Columbi i problemy zaczy si od pierwszego dnia. Pocztkowo obie strony nie mogy uzgodni odpowiedniego scenariusza. Istniaa te wielka niepewno, czy film z muzyk klasyczn w ogóle znajdzie publiczno. Kiedy próba rozwizania kontraktu Moore'a nie powioda si, Harry Cohn w kocu nakaza Everettowi Riskinowi znalezienie scenariusza. Ponadto regularnie dochodzio do wybuchów zoci ze strony Moore'a, co nie zawsze uatwiao krcenie. Muzyka do filmu to arie z Carmen i znanego Un Bel Di z Madame Butterfly . Ponadto Moore po raz pierwszy zapiewaa folklorystyczn piosenk Ciri Biri Bin , która miaa sta si sygnaturow melodi na reszt jej kariery.

Koszt jego wyprodukowania wyniós 200 000 dolarów i pomimo pocztkowych obaw One Night of Love okaza si bezwarunkowym finansowym hitem dla studia. Jako pierwszy film Columbia w historii, film zosta po raz pierwszy wydany przez sie kin Loews. Loews sprzedawa tylko prestiowe filmy klasy A i dostosowywa swoje programy bardziej do gustów widzów w najwikszych miastach kraju. Decyzja ta oznaczaa znaczny wzrost wizerunku Kolumbii, która do tej pory miaa opini drugiego wyboru wród studiów filmowych. Grace Moore nakrcia nastpnie kilka innych udanych musicali, których sukces pomóg spopularyzowa muzyk klasyczn w filmach.

krytyka

W New York Times pojawia si entuzjastyczna recenzja:

Grace Moore prezentuje si nie tylko jako odnoszca sukcesy Prima Donna, która piewa kilka arii operowych, ale take jako wysoko wykwalifikowana komik. Film [...] jest rozrywk lekk jak piórko i odpowiada wdzikowi i talentowi gównej aktorki .

Nagrody

Film trafi do Oscara w 1935 roku z szecioma nominacjami i zdoby dwa trofea oraz nagrod specjaln.

Wygraa:

Film otrzyma równie

  • Technical Merit Award: Columbia Pictures Corporation (za zastosowanie metody Vertical Cut Disc (nagrywanie na wzgórzu i dale) do rzeczywistej produkcji studyjnej, z nagraniem dwiku na obrazie One Night of Love )

Nominacje:

  • Najlepszy film 1934 roku
  • Najlepsza aktorka - Grace Moore
  • Najlepszy reyser - Victor Schertzinger
  • Najlepszy monta - Gene Milford

linki internetowe

Indywidualne dowody

  1. ^ Fritz Peters: Brema midzy 1933 a 1945 rokiem. Kronika. 2012, s. 78.
  2. Poza tym, e promowaa si jako odnoszca sukcesy primadonna w wykonaniu kilku arii operowych, Grace Moore w swoim nowym obrazie One Night of Love równie udowadnia, e jest ekspertem w dziedzinie komedii. Ten film [] jest przyjemn lekk rozrywk, godn uroku i talentu jego znakomitego wykonawcy.

Opiniones de nuestros usuarios

Mark Czaja

Wspaniałe odkrycie tego artykułu na Lnicy cel i całej stronie. Przechodzi prosto do ulubionych.

Honorata Graczyk

Zgadza się. Zawiera niezbędne informacje o Lnicy cel.

Ewa Socha

W tym poście o Lnicy cel dowiedziałem się rzeczy, których nie znałem, więc mogę już iść spać.