Koncert (1944)



Internet jest niewyczerpanym źródłem wiedzy, także jeśli chodzi o Koncert (1944). Wieki i stulecia ludzkiej wiedzy o Koncert (1944) zostały przelane, i nadal są przelewane, do sieci, i właśnie dlatego dostęp do niej jest tak trudny, ponieważ możemy znaleźć miejsca, w których nawigacja może być trudna lub wręcz niewykonalna. Proponujemy, abyś nie rozbił się w morzu danych dotyczących Koncert (1944) i abyś mógł szybko i sprawnie dotrzeć do wszystkich portów mądrości.

Mając na uwadze ten cel, zrobiliśmy coś, co wykracza poza to, co oczywiste - zebraliśmy najbardziej aktualne i najlepiej wyjaśnione informacje na temat Koncert (1944). Ułożyliśmy je również w sposób ułatwiający czytanie, z minimalistycznym i przyjemnym wyglądem, zapewniając najlepsze wrażenia użytkownika i najkrótszy czas ładowania. Ułatwiamy Ci to, abyś musiał się martwić tylko o to, by dowiedzieć się wszystkiego o Koncert (1944)! Jeśli więc uważasz, że osiągnęliśmy nasz cel i wiesz już wszystko, co chciałeś wiedzieć o Koncert (1944), z przyjemnością przyjmiemy Cię z powrotem na te spokojne morza sapientiapl.com, gdy tylko Twój głód wiedzy zostanie ponownie rozbudzony.

Film
Tytu oryginalny Koncert
Kraj produkcji Cesarstwo Niemieckie
Oryginalny jzyk Niemiecki
Rok wydania 1944
dugo 86 minut
Prt
Dyrektor Paul Verhoeven
scenariusz Walter Wassermann
C. H. Diller
produkcja Fritz Klotzsch (grupa produkcyjna)
muzyka Theo Mackeben
aparat fotograficzny Eugene Klagemann
skaleczenie Hans Heinrich
zawód

Koncert to niemiecki film fabularny Paula Verhoevena z 1944 roku . Gówne role graj Harry Liedtke , którego ostatnim filmem by ten film, oraz Käthe Haack . Historia oparta jest na sztuce pod tym samym tytuem The Concert (1909) Hermanna Bahra .

wtek

Profesor Gustav Heink to znany pianista, troch stary, ale wci bardzo przystojny i uwielbiany. Od dziesicioleci jest onaty z Marie, która wydaje si znacznie starsza i która cicho i cierpliwie znosi wszystkie jego kapry. Poniewa Heink jest notorycznym oszustem, po prostu nie moe oderwa rk od innych - a zwaszcza modszych - kobiet. Kod na t okoliczno powsta midzy nim a jego on. Kiedy mistrz, jak z szacunkiem nazywaj go jego uczniowie, znowu daje prywatny koncert, nie oznacza to nic innego, jak tylko to, e prof. Heink ma inny romans, romans pozamaeski. Marie Heink pogodzia si z tym oczywistym faktem dokonanym i cierpi gwatownie, ale cicho. Starzejcy si wirtuoz fortepianu wychodzi wic z zaoenia, e jego tolerancyjna ona nie ma zastrzee.

Ostatni podbój Heinka nazywa si Delfine Jura i jest z naukowcem dr. Franz Jura oeni si. Zamna kobieta - to nowo w podbojowej twórczoci Heinka, poniewa wikszo jego dziewczt nie jest przywizana. Ale to z pewnoci pasuje do gwiezdnego pianisty, poniewa uwaa, e nie zaciga adnych póniejszych zobowiza. Delfine czuje si zaniedbana przez swojego stosunkowo modego ma i dlatego jest bardzo spragniona mioci. Podczas gdy Franz powica si badaniom do pónych godzin nocnych, Gustav zabiera dziesitki lat modszych delfinów na tras koncertow do swojego miosnego gniazda, odlegej, samotnej górskiej chaty. Uczennica Heinka, Eva Gerndl, która sama ma oko na mistrza i zna jego rodzaj prywatnych koncertów, jest zazdrosna i wysya telegram do Franza Jury. Wkrótce jednak auje tego pomysu, obawiajc si, e arliwy Franz moe zabi Maestro Heinka w przypywie zazdroci. Dr. W midzyczasie Jura odwiedza on prof. Heinka i oboje narzekaj na swoje cierpienia z ich niewiernymi maonkami. Oboje decyduj si na wyjazd do schroniska górskiego i zapewniaj jasno, jeli to konieczne, w wyniku polubownego rozstania.

Franz i Marie wymylili sprytny plan: gdyby ich dwoje maonków nie opamitao si, rozwiedliby si z nimi, a Marie i Franz szukaliby teraz razem szczcia maeskiego. Powiedziane i zrobione. W schronisku Marie i Franz przedstawiaj swój plan i okazuj swoje uczucia tak doskonale, e Gustav i Delfiny zaczynaj si zastanawia. Niemniej profesor i jego ucze pozostaj niezomni i twierdz, e si kochaj. Nastpnego ranka Heink i Jura wyruszaj na wycieczk, która zblia ich do siebie. Delfine jest pierwsz, która zostaje ponownie przemylana, a ona wraca do swojego Franza i ze smutkiem prosi go, aby spróbowa ponownie. Dwóch modych maonków potajemnie opuszcza chat, zostawiajc Heinka i jego on samych. Profesor uwaa, e wie, e jego ona jest bezpieczna, ale w kocu ma do i nie chce ju duej tolerowa koncertów Gustava. Marie rozumie, e jej m musi odpiera cige próby flirtowania z modymi uczennicami, ale Gustav dostrzeg równie póno, e od wielu lat wiele wymaga od ony. Obiecuje si zmieni i oboje chc da swojemu maestwu kolejn szans.

Uwagi produkcyjne

Zdjcia rozpoczto 10 padziernika 1943 r. (Zdjcia zewntrzne w Mittenwaldzie, Lautersee i okolicy), zdjcia studyjne krcono od poowy listopada 1943 r. Do pocztku marca 1944 r. Premiera odbya si 27 padziernika 1944 roku w berliskim Europahaus.

Otto Erdmann zaprojektowa konstrukcje filmowe zrealizowane przez Franza F. Fürsta , kostiumy Eriki Reinhardt. Kierownictwo muzyczne obj równie kompozytor Theo Mackeben, a dwikiem Hans Grimm . Montaysta Hans Heinrich suy take Verhoeven jako asystent reysera.

Koszt produkcji wyniós okoo 1 699 000 RM, wic Koncert by ponadprzecitnie drogim filmem. W cigu zaledwie kilku miesicy, do stycznia 1945 roku, przywieziono cznie 669 000 RM.

krytyka

Serwis filmowy oceni: Odpowiednia adaptacja filmowa eleganckiej i wyrazistej komedii scenicznej.

Indywidualne dowody

  1. ^ Ulrich J. Klaus: niemieckie filmy dwikowe 13 rok 1944/45. Str. 73 f. (037,44), Berlin 2002
  2. Koncert. W: Lexicon of International Films . Serwis filmowy , dostp 26 grudnia 2019 .Szablon: LdiF / Maintenance / Access used 

Zobacz te

linki internetowe

Opiniones de nuestros usuarios

Paulina Szulc

Uznałem, że informacje, które znalazłem na temat zmiennej Koncert (1944), są bardzo przydatne i przyjemne. Gdybym musiał umieścić 'ale', może to oznaczać, że nie jest wystarczająco wyczerpujące w swoim sformułowaniu, ale poza tym jest świetne.

Wanda Szewczyk

Podoba mi się ta strona, a artykuł o Koncert (1944) jest tym, którego szukałem.

Agnes Komorowski

Czasami, gdy szukasz informacji w Internecie o czymś, znajdujesz zbyt długie artykuły, które nalegają na mówienie o rzeczach, które Cię nie interesują. Podobał mi się ten artykuł o zmiennej, ponieważ idzie do rzeczy i mówi dokładnie o tym, czego chcę, bez gubienie się w informacjach Bezużyteczne.